Solve, create, share and talk about jigsaw puzzles

My Valentine!

12pieces
35comments
99solves
Solve puzzle

Comments

Add new comment
colind4

De nada, Sen(~)ora :-))?

texasstar7

Gracias! ;)

colind4

Ya lo creo, ts :-)). Felicidades!

texasstar7

Y yo tambien, Colin!

colind4

Aquel caballero tiene mucha suerte!!!! :)

texasstar7

I knew you'd drool! Thanks, Trish & Morris.

trish505

honey, i had to wipe my chin over this boy toy! wooooooo, doggies! thars sum kinda cowboy! ;)

morris186

Sure is tex!!

texasstar7

Trish, you make me laugh. Ain't he some eye candy for sure?

trish505

My philosophy too, mz Tex! and it is sooo t-wooo! i know this hombre's head done swelled up cause of all that sugar you been laying on him. what a lucky dud e. What a good looker! i am so happy for you and Mr Valentine. Kudos girl!

texasstar7

Save a horse, ride a cowboy, so they say!

Healer

Yeeeeehaaaaaw, texasstar!

chickiemama

LOL

texasstar7

Chosen one, he only has three teeth, too! Robbie & Warbler, you know what they say, everything's bigger in Texas! Chooks & Chickie, I am NOT sharing! He can be rented, however for a nominal fee. RR & Cel, I sure know how to pick 'em, yes?

CelesteH

That's a ...
Mighty big hat!!

Giggles

robryan

LOL! Now that moustache would tickle!!! Good one tex!!

lelabugosi

But.....but.......he's only got three fingers!!.....

chickiemama

LOL tex. Now there's a keeper there!!!! Big hands too. Hmmmm. Do you shampoo his 'stash for him? Just curious.

chookies

Be a good sport, tex, and share this hunk with me - I reckon he could handle two at a time......!!!!!

warbler

Thanks for sharing Tex! He fits the hat nicely. And the moustache. And I imagine everything else, too. Happy Valentines to you, Tex. Both of you.

Robbiel

Well I'm so happy for you tex, you both have a swell time you hear?!

texasstar7

You're welcome, Patti! Gracie, this is my number 1 honey! Isn't he a cool dude? Or is it dud?

Graciela

OH Tex!!! where did you find this eye/candy? love the moustache!! SEXY!!!!!!!!! LOL! You are a riot!

PLG1958

Ha! Thanks, TS!

texasstar7

Ha,ha, not all Dallas Cowboys are on the football team! Gemstone, it was that bare naked profile pic that got me this debonair roper! Thank you, Bloorox, Gemstone, Sis & MR!

Maryrob

Howdy pardner!!!!!!!!!!

Nanax4

Right nice mustache, too! I'm sooo jealous, Sis! You got a winner there, kid!

gemstone

And just where does he hang his hat, Tex? :DDD

(Oooooh, where are my scissors?)

bloorox

Oh my, Tex! He seems to be a very sensitive, romantic man! LOL Thanks for sharing!

texasstar7

Okay, ladies, I know he's a hunk, but he's all mine! Thanks, Silver, GGL & Chooks!

chookies

You lucky girl, you!!!

grannygoatlady

WOW!....A real Yosemite Sam look-alike.............

goingsilver

Very funny tex!

texasstar7

Oh, Ank, come on, he's a real hunk!

puzzeljac

Wow, don't want to meet him in the dark. lol

Leaderboard

mamere0:09
bloorox0:12
like921150:13
give20060:13
chookies0:13
Robbos0:14
lelabugosi0:14
Tidewater0:15
PLG19580:16
katdillard0:16